BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Tuesday, December 15, 2009

Kui tutvusime esmakordselt Wiki-ga.




See tund toimus 3. detsembril, kui tuttvusime wiki-ga. Esmakordselt see nimi ''Wiki''ei öelnud (mulle vähemalt) midagi, õigemini ma polnud sellest midagi kuulnudki.
Kuna sel korral olime ühe tunniga poiste rühmast maas, sest eelmisel reedel jäi tund ära ning seepärast pidime kiirelt tegutsema. Ühesõnaga tätsime järgmised punktid:

  • Tõstame tunni tempot. :)
  • Loeme õpetaja otsitud informatsiooni.
  • Projketiga alustamine teemal- '' Kuidas õpetada 45. minutiga turvalist kasutamist internetis?''
  • Rühmade tegemine.
  • Nii-öelda rühmas ''boss''- konto loomine keskonda www.vyew.com
  • Rühma liikemete kutsumine keskonda www.vyew.com ning sellega tutvumine-
Tunni lõpuks olime saanud juba nii targaks, et teadsime, mida tähendab wiki ja mitmes keeles on wikipedia. Kuna ma olen lahke inimene, siis ma ei hoia seda informatsiooni endateada vaid jagan, kuid usun, et mõned juba teavad.
  • Wiki on veebisait, mis võimaldab külastajatel sisu lisada, kustutada ja muuta- on sotsiaalne tarkvara töövahend.
  • Wikipedia on olemas 250. keeles.
(Lisasin siia veidi humoorika pildi, mis on leitud internetist.)

0 comments: