BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Tuesday, December 15, 2009

Turvalisus internetis ja kuidas ennast kaitsta?

Minu kogemus/ teadmine ning juurde otsitud informatsioon.

PST!( viitena lisasin alla lingid, kus saate juurde teadmisi selle teema kohta)

Turvalisus internetis- Et olla internetis kaitstud ning turvaline tunne peab olema sul viirusetõrje ning pead teadma, et kõikidele reklaamidele ei kõlpsata ja avada tuleb neid kirju, mille kirja saatjat sa tunned. Te saate olla turvaliselt internetis, kui oskate viisakalt ning oskate/teate kuidas internetis käituda ja tegutseda.

Kuidas ennast kaitsa?

  • Osta endale viirusetõrje.
  • Teavita endale interneti ohtudest - Käin loengutel, loe internetist informatsiooni.
  • Ma ei avalda internetis oma isikuandmeid.
  • Ma ei lepi kokku kohtumist inimesega, kellega tutvusin internetis. Kui seda siiski kavatsen plaanida, siis räägin sellest enne oma vanematele.
  • Ma ei ava e-kirju, faile ega pilte, mille on saatnud võõrad inimesed.
  • Ma ei kopeeri internetist teiste poolt koostatud tekste ja ei nimeta seda enda poolt koostatuks.
  • Ma ei edasta mitte kunagi kellelegi oma arvuti ja interneti paroole.

0 comments: